2010. július 10., szombat


(8,fejezet,Esme szemszöge)

Miután a lányok elmentek vásárolni,Emmett és Jasper jött be a konyhába,hogy megkeresik Edwardot és Bellát.Nekiálltam Bella ebédjéhez mostanában alig van étvágya és ez nagyon nem jó.Ennie kell mert nem lesz ereje sem már.Mi lenne,ha vért inna,mégis csak vámpír félig a pici talán befogadja a szervezete.
-Carlisle!!-kiabáltam férjemnek.
-Mi az Esme??-jött be két másodperc után.
-Arra jutottam,hogy mi lenne ,ha megpróbálnánk,hogy Bella vért igyon.??Mégis csak vámpír a kicsi félig.
-Végülis jó ötlet,csak Bellának is bele kell egyeznie.
-A fiúk már elindultak megkeresni őket.
-Rendben akkor én beszólok a kórházba,hogy ma nem megyek be éjszakára.-mondta férjem és már el is tűnt az emeleten.Halottam Jasper és Emmett hangját.Már megint valami undoritó viccet mesélt Emmett.
-Szia Esme.-köszöntek.
-Sziasztok.Hol van Edward és Bella??
-Hát...ők még kettesben akarnak lenni az erdőben-mondta vihogva Emmett.
-Értem.
-Ohh hát ki nem érti ??Na ,de mi megyünk fel.Ugye Jasper??
-Aha..megyünk...fel..az emeletre..-mondta értetlenül Jasper,de azért belement Emmett hülye játékába.Gyorsan fel is rohantak mielőtt nyakon vágtam volna őket.Hirtelen csak az ajtó csapódását halottam.Kirohantam a nappaliba és a tv előtt ült a két jó madár.Ezek nagyon az emeletre mentek.De megláttam Edward mellett Bellát aki nagyon sápadt volt.
-Mi történt??-rohantam oda Bellához.
-Megszédült.-mondta Edward.
-Hozok vizet és szendvicset.-mondtam és kirohantam a konyhába.Bent halottam ahogy Carlisle Bellával beszélget arról,hogy meg akarja vizsgálni.Remélem belemegy Bella abba,hogy vért igyon.Bár Edward nem hiszem,hogy örülni fog neki,de csak így menthetjük meg mindkettőjüket.Mikor kész lettem a szendviccsel rohantam vissza a nappaliba.Bella már elaludt mire beértem biztos nagyon fárasztó volt neki a séta.
-Fiam gyere beszélni szeretnék veled.-mondta Carlisle Edwardnak.Edward csak bólintott és eltűntek a dolgozó szoba irányába.
-Fiúk figyelitek Bellát??
-Persze.-vágták rá a jó madarak.Visszamentem a konyhába,hogy elmosogassak,addig sem idegeskedek Bella miatt.Hamar végeztem a mosogatással mivel csak Bella eszik nálunk kevés az edény.Felmentem az emeletre azzal a céllal,hogy rendet rakok a szobánkba meg az iróasztalomon.Bár a szobánk teljesen tiszta volt,az iróasztalomon pedig csak pár papír volt.Gyorsan beraktam az irattartóba és lementem a nappaliba.Már egy órája alszik Bella.A fiúk még mindig a foci meccset nézik.Ennyire még nem éreztem hosszúnak Bella pihenését.
-Nem,ebbe nem egyezek bele.Mi van,ha..??-orditott Edward.
-Fiam csak ez az egy választásunk maradt,ha nem tesszük meg legyengül..-mondta Carlisle.
-Edward !!Igaza van Carlislenak.-mondtam a fiamnak.
-Öccsi egy próbát megér.-mondta Emmett.Mindannyian Bellára néztünk ,aki már ébredezett.
-Ezt majd máskor folytatjuk.-vágta rá Edward dühösen.Odament Bellához és simogatta az arcát.Olyan édesek együtt,de mindegyik nagyon makacs.
-Bella jól vagy??-ébreszgette fiam.Carlisle és én kijöttünk a nappaliból,hadd beszéljék ezt meg kettesben.
-Emmett,Jasper!!Gyertek már.-szóltam rájuk.
-Jól van na,megyünk már anya.-mondták egyszerre mint az ikrek.Nem tudom mi lesz velünk ha megszületnek az ikrek,azt hiszem 4 gyereket fogunk már nevelni akkor.Eszembe jutott,hogy mára ígértem az árvaháznak,hogy bemegyek és viszek ruhákat.Még vissza volt 3 óra,hogy összepakoljam a ruhákat.Igaz külön szekrénybe raktam őket úgyhogy sok időt nem vesz igénybe.Felmentem a szobába és megkerestem a telefonomat.Tárcsáztam Alice számát.
-Szia,Alice.
-Szia,anya!-köszönt vidáman.Mi újság??
-Azért hívlak,hogy mikor értek vissza?
-Hát..szerintem már csak este.-nevetett bele a telefonba.
-Hol vagytok?-kérdeztem kicsit félve.”Lehet ,hogy már a világ másik felébe vásárolnak”
-Los Angelesbe is beugrottunk pár ruháért.
-Ohh,értem.Akkor egyedül megyek az árvaházba.-mondtam csüggedve.
-Jajj,ne!!-hallottam meg Rose üvöltését.
-Mi történt??-kérdeztem ijjedve.
-Rosenak leöntötták málnával a felsőjét.-mondta nevetgélve Alice.
-Jajj, mennem kell Emmették szét akarják szedni a házat.
-Szia.Puszi-mondtam Alicenek és leraktam a telefont.
Emmett és Jasper az udvaron harcoltak,néhányszor a ház is beleremegett amikor Emmett nekirepült.Leszaladtam a nappaliba ahol már ott állt Edward és Bella egymás kezét fogva.
-Hol van Carlisle??
-Elment vadászni.-mondta Bella.
-Fiúk álljatok le!!-kiabáltam nekik.
Semmit nem ért mivel Jasper az ablakon repült be és nekivágodott a fotelnak ,ami eltört!!
-A kedvenc fotelom volt!!-mondtam szomorúan.
Jasper feltápászkodott és odajött hozzám Emmettel és egy nagy ölelésben részesitettek.
-Ne haragudj anya!!Veszünk egy újat.-mondta Emmett.
-Nem haragszom,rátok sose lehet.
-Elmegyünk máshova törnizúzni.-mondta belelkesedve Emmett.
-Az jó ötlet.-mondtam.
-Öcsi te nem jösz??-hivták Edwardot.
-Én nem.-vágta rá.
-Jajj,milyen vagy.-mondta elszontyolodva Emmett.
Kiugrottak az ablakon amit az előbb törtek be és már nem is lehetett látni őket csak a fák recsegését hallottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése