2010. május 22., szombat

Nagyon-nagyon szégyellem magam:(
Bocsánat azoktól akik olvassák a blogom amiért nem írtam jó pá hete ide semmit:S
Bevallom a 7. fejezet már készen van a 8.fejezet pedig félig.Azért nem tettem fel mivel a vihar evitte a netet,előtte meg szégyellem magam emiatt nem volt "időm" feltennie.Igérem hogy jövő héten 2 fejezettel jövök fel,a 7.-kel és a 8.-kal.Viszont van egy rossz hírem..bár csak nektek nekem kikapcsolódás.Csütörtök péntek és szombat osztálykirándulás lesz,szombat délután jövünk haza viszont akkor nem leszek gépnél:S
Ezért is elnézést kérek.Ha nem sikerülne feltenni jövőhéten a 2 fejezetet akkor nyugodtan támadjatok,akkor csak észhez kapok remélhetőleg.Megjött a tavasz(már mikor xd) és el is vette az eszem egy srác.Igen ő a forrás aki miatt nem is tettem fel a fejezeteket,őt is nyugodtan lehet támadni:D Csak szóljatok!!:P
Na szóval öszegzésben ennyit szerettem volna leírni.Nagyon sajnálom,hogy nem írtam eddig semmit,de próbálom behozni a lemaradásom.A két fejezet Pünkösd (vagyis hétfőn) várható.Pontosan nem tudom mikor őszintén.Majd leírom még:)
Puszil Nessie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése