2010. szeptember 2., csütörtök

                                                       Sajnálom


Nagyon sajnálom amit most fogok bejelenteni.
Mivel semmi ötletem nincs ennek a blog folytatásához és még kommenteket se kapom tőletek,ezért úgy döntöttem hosszú rágods után ,hogy ezt a blogot teljesen bezárom.Az okok:-semmi ötletem sincs,nem kaptam kommenteket,időm is alig van és egyszerűen nem bírom az Alkonyatot.Vagyis csak pár szereplőt szeretek: Emmett,Rose,Alice.Mivel teljesen nem akarok lemondani az írásról ezért teszek ki egy szavazást,hogy folytassak egy történetet velük(Emmett,Rose,Alice) vagy pedig zárjam be a blogot és Vége.Szavazni egy hónapig lehet.Szerintem ez elég idő ahoz,hogy valaki eldöntse vagy pedig aki most talált rá a blogra az elolvassa és döntsön.A másik blogomon is úgymond szünet van,mert egy hónapban egy fejezet kerül fel.Ez érvényes lesz itt is.Nem tudom,hogy fogom bírni ezt a 8. osztályt,de az írásról nem akarok lemndani semmi képp.Még egyszer nagyon sajnálom,hogy így alakult.Most rajtatok áll,hogy folytassam vagy végleg eltűnjek a színről vagyis csak a Twilight részekről.Ha a szavazás végén eldől,hogy folytassam ezt a hármas párt akkor a nevem meg fog változni.A nessiet elhagyom és felveszem a Tinát.Sokkal egyszerűbb ez igy nekem.De ez majd csak október 2.-án dől el.


üdv:Nessie

1 megjegyzés: